Gaziantep'te 'Narko-Alan' uygulaması: 75 araca 3 milyon TL ceza
Gaziantep'te polis ekiplerince yapılan dron destekli 'Narko-Alan' uygulamasında aranan 7 şahıs yakalandı, 75 araca 3 milyon TL cezai işlem uygulandı.
Gaziantep’te polis ekiplerince yapılan dron destekli ’Narko-Alan’ uygulamasında aranan 7 şahıs yakalandı, 75 araca 3 milyon TL cezai işlem uygulandı.
Gaziantep Emniyet Müdürlüğü ekipleri, merkez Şahinbey ve Şehitkamil ilçelerin çok sayıda ekibin katılımıyla ’Narko-Alan’ uygulaması yaptı. Son bir hafta içerisinde yapılan dron destekli ’Narko-Alan’ uygulamalarında 41 bin 509 şahıs ve 3 bin 28 araç sorgulanarak aranan 7 şahıs yakalandı. Uygulamada, çeşitli kuralları ihlal ettiği tespit edilen 75 araca 3 milyon 71 bin 955 TL cezai işlem uygulandı, 104 şahıs hakkında adli ve idari işlem yapıldı.
Adli aramalarda ise 6 adet ruhsatsız tüfek, 3 adet ruhsatsız tabanca, 4 adet kurusıkı tabanca, 121 adet fişek, 1 çalıntı motosiklet, 119 adet tarihi eser sikke, 110 gram uyuşturucu madde ile 595 adet uyuşturucu hap ele geçirildi.
-
gaziantep haber
-
gaziantep
-
antep
-
antep haber
-
son dakika gaziantep
-
gaziantep trafik kazası
-
Gaziantep Hava Durumu
-
Gaziantep Valiliği
-
gaziantep büyükşehir belediyesi
-
Gaziantep Olay
-
Nizip Haber
-
Nizip
-
Nizip Belediyesi
-
Araban Haber
-
Araban
-
Araban B
Bakmadan Geçme